4.4: Komunikācija: rezervēšana un informācijas sniegšana
    
        Pat ja klients rezervē aktivitāti dažus mēnešus iepriekš, jums šis rezervējums jāuztver
        kā ļoti būtisks moments – šī ir pirmā saskarsme ar klientu un ir ļoti svarīgi sniegt
        atbilstošu informāciju. Mēdz būt dažas kļūdas, kuru rezultātā varat zaudēt klientu
        vai arī sabojāt ar viņu attiecības. 
    
        - Neatbildēšana uz klientu jautājumiem: interneta protokols nosaka, ka uz biznesa
            e-pastiem jāatbild vēlakais nākamajā darbdienā. Tas attiecas arī uz jūsu saziņu
            ar klientiem - gan e-pastu, gan vēstuļu vai telefona zvanu veidā. Ja neatbildat
            uz telefona zvaniem, varat zaudēt lielu daļu pircēju, jo, vairumā gadījumu, nesaņemot
            atbildi, cilvēki zvanīs citiem piegādātājiem. Ja vēlaties izskatīties profesionāli,
            jums nepieciešama diennakts telefona līnija vai vismaz automātiskais atbildētājs,
            kurā ierakstīt potenciālo klientu jautājumus, lai uz tiem pēc tam atbildētu iespējami
            īsā laikā. Jāatceras, ka vairumam cilvēku nepatīk atstāt ziņas automātiskajā atbildētājā,
            tādēļ ierakstiet laipnu, skaidru ziņu, kas pircējus mudinātu uzdot savus jautājumus.
 
        - Neskaidra vai nepietiekama informācija: ja potenciālie klienti uzdod jautājumus
            par jūsu pakalpojumiem, viņiem nepieciešama skaidra informācija. Parasti cilvēki
            grib zināt ļoti konkrētas lietas, bet, saņemot neskaidru vai šaubīgu atbildi, viņi
            jutīsies apmulsuši.
 
        - Rezervēšanas neapstiprināšana: pēc tam, kad esat saņēmis rezervēšanas pieprasījumu,
            pārbaudiet visas detaļas, saskaņojot tās ar klientu. Ja iespējams, visu pierakstiet
            un nosūtiet klientam apstiprināšanai. Mutiskā komunikācija mēdz būt kļūdaina un
            no kļūdām iespējams izvairīties, vienkārši uzrakstot apstiprinājuma e-pastu un sagaidot
            atbildi no klienta.
 
        - Godīgas informācijas nesniegšana: godīga informācija – tā ir visa atbilstošā informācija
            bez pārspīlējumiem. Klienti novērtē godīgumu un jūtas piekrāpti, ja viņiem samelo.
            Nekad nemelojiet un neslēpiet patiesību.