Previous Main Table of Content Print PDF Next
I. Galvenās koncepcijas
4. Kvalitāte un ilgtspējība

4.3: Starpnieki

Jūsu biznesā tādi starpnieki kā tūrisma operatori vai tūrisma centri un asociācijas ir ļoti nozīmīgi, jo vairumā gadījumu tie ir pirmā saikne starp jums un potenciālajiem klientiem. Sadarbojoties ar starpniekiem, ir jāņem vērā divi aspekti: uzticamība un informācijas  nodošana.

5. attēls. Alhaferija pils Saragosā, Spānijā

Starpniekiem jābūt uzticamiem. Ja tie jums sniedz nepareizu informāciju vai nesniedz to savlaicīgi, tas noeikti ietekmēs jūsu darbību un sniegtos pakalpojumus. Starpniekiem jāievēro arī jūsu noteiktie kvalitātes un ilgtspējības standarti, jo tie ir daļa no jūsu biznesa. Tāpat par starpnieku uzticamību var spriest pēc tā, kā tie ievēro termiņus un izdara maksājumus, jo jebkādas kavēšanās var nopietni ietekmēt jūsu biznesu.

Vēl viena svarīga lieta sadarbībā ar starpniekiem ir informācijas nodošana. Kad sniedzat informāciju klientiem, jums jābūt pārliecinātiem, ka informācija, kas saņemta no starpniekiem, ir aktuāla un precīza. Kad vien tas iespējams, uzaiciniet cilvēkus, kuri ir tieši iesaistīti saskarsmē ar klientiem, apmeklēt jūsu uzņēmumu un pašiem izmēģināt produktu, ko tie pārdod. Sniedziet atbildes uz visiem viņu jautājumiem un radiet piemērotus apstākļus jautājumu uzdošanai.

Previous 4.2: Atbildība mārketinga jomā           4.4: Komunikācija: rezervēšana un informācijas sniegšana Next