4.2: Atbildība mārketinga jomā
    
        Pārdodot produktu, pārdevēji vienmēr pievērš uzmanību tā labākajām īpašībām un cenšas
        izvairīties no trūkumu rādīšanas. Tā rezultātā viņi sasola pārāk daudz un pakalpojums
        netiek nenodrošināts tādā līmenī, kā to sagaida pircējs. Kā jau tika minēts ievadā,
        kvalitāte ir klientu cerību apmierināšana. Vai nu tas būsiet jūs vai kāds no malas,
        kas veidos reklāmas un mārketinga materiālus, pārliecinieties par sekojošo:
    
        - Panākumu noslēpums ir solīt mazliet mazāk nekā varat piedāvāt. Jūsu kienti vienmēr
            būs daudz apmierinātāki, ja rezultāts pārsniegs viņu cerības. Esiet pieticīgs savu
            produktu mārketingā, tomēr pārliecinieties, ka ir minēti arī visi labākie momenti,
            un nekautrējieties reklamēt tās lietas, ko patiešām spējat nodrošināt.
 
        - Esiet godīgs. Nemelojiet klientiem un nedodiet viņiem maldinošus attēlus vai materiālus.
            Neaizmirstiet minēt negatīvos aspektus un mēģiniet tos kompensēt ar citām lietām.
            Piemēram, ja ceļš uz kādu vietu ir garš un sliktā stāvoklī, pirms un pēc ceļojuma
            piedāvājiet tūristiem kādas uzkodas, lai viņus uzmundrinātu, un paskaidrojiet, ka
            nomaļās atrašanās vietas dēļ minētais objekts ir īpaši vērtīgs.
 
        - Vienmēr pildiet klientiem dotos solījumus, vai tie būtu iekļauti mārketinga materiālos,
            vai tos būtu sniedzis jūs vai jūsu personāls.
 
        - Apmāciet savu personālu un visus citus pakalpojumu sniedzējus, ar kuriem strādāsiet
            kopā. Pārliecinieties, ka viņi saprot, ko nozīmē klientu cerību apmierināšana. 
 
        - Vienmēr mēģiniet sniegt vairāk nekā solīts. Nelieli cienasti par brīvu kā kafija
            vai tēja vai arī neliela dāvaniņa maksā ļoti maz, bet uz klientiem atstāj lielu
            iespaidu. 
 
        - Vienmēr apkopojiet atsauksmes un ievāciet infomāciju par klientu vēlmēm, lai zinātu,
            ko viņi patiesībā vēlas.