Previous Main Table of Content Print PDF Next
II. Galvenie kultūras produkti
4. Kulinārais kultūras mantojums
4.2: Ēdināšanas uzņēmumi un pasākumi, kuros tiek izmantota nacionālā virtuve

4.2.3. Lauku mājas un zemnieku saimniecības

Lielu labumu dod sadarbība starp lauku viesnīcām, viesu namiem un zemnieku saimniecībām, kuras  specializējušās lauksaimniecības produktu ražošanā un degustāciju organizēšanā. Lai izveidotu labus uz kulināro mantojumu balstītus tūrisma produktus, ļoti svarīga ir laba prezentācija un šovs. 

Latvijā kulinārais kultūras mantojums tiek reklamēts ar mājas lapas „Lauku veltes” palīdzību (http://www.celotajs.lv/cont/wrth/worth/bounty_en.html ), iepazīstinot lasītājus ar zemnieku saimniecībām, kurās iespējams vērot procesu, produktus nogaršot un nopirkt.

Bioloģiskā saimniecība “Vaidelotes" Bauskas rajonā, Latvijā, ir sertificēts

Latvijas eko-produktu ražotājs.

Saimniece zina stāstīt par latviešu tradicionālajiem ēdieniem, rituāliem un godiem, veselīgu pārtikas lietošanu ikdienā. Grupām tiek piedāvāta atraktīva prezentācija un no pašu miltiem ceptas Zemgales reģiona tradicionālās maizes un pīrāgu degustācija. Pēc šādas iedvesmojošas un informatīvas prezentācijas apmeklētāji parasti vēlas produktus iegādāties. 

 

Previous 4.2.2. Lauku restorāni pilīs, muižās, viesu namos           4.2.4. Citi Next