4.1: Tradicionālās virtuves reklāma lauku tūrismā
    
        Lauku tūrisma pakalpojumu sniedzēji, kas izveidojuši labas kvalitātes kulinārā kultūras
        mantojuma produktus, var gūt labumu no produktu noieta veicināšanas aktivitātēm,
        kuras īsteno nacionālās un reģionālās tūrisma pārvaldes, asociācijas u.c. Tradicionālie
        ēdieni tiek reklamēti kā viens no lauku brīvdienu labumiem un parasti tos asociē
        ar vietējās izcelsmes produktiem, kas ir svaigi un garšīgi, bez ķīmiskām piedevām.
        Lai kāda būtu lauku tūrisma uzņēmuma koncepcija un specializācija, ēdiens vienmēr
        ir no svara, jo tas nepieciešams visām tūrisma tirgus mērķa grupām. Tradicionālā
        virtuve tiek atbalstīta kā nacionālais kultūras mantojums un tās reklamēšanas mērķis
        ir saglabāt nacionālo identitāti un kultūras mantojumu – tradicionālās receptes
        un vietējo pārtikas produktu lietošanas paradumus. Lauku tūrisma pakalpojumu sniedzēji
        var gūt labumu gan no publicitātes, gan no mācību kursiem, kuri tiek organizēti,
        lai atdzīvinātu un saglabātu kulinārās tradīcijas. Zīmols ir vēl viena priekšrocība,
        ko ir vērts izmantot. Piederība atpazīstamam zīmolam pozicionē vietējo tūrisma uzņēmumu
        tirgū un piesaista vairāk klientu. Tālāk doti daži piemēri, kādā veidā lauku tūrisma
        organizācijas sekmīgi nodarbojas ar kulinārā mantojuma produktu noieta veicināšanu
        lauku tūrisma jomā.