Previous Main Table of Content Print PDF Next
II. Galvenie kultūras produkti
4. Kulinārais kultūras mantojums

4.1: Tradicionālās virtuves reklāma lauku tūrismā

Lauku tūrisma pakalpojumu sniedzēji, kas izveidojuši labas kvalitātes kulinārā kultūras mantojuma produktus, var gūt labumu no produktu noieta veicināšanas aktivitātēm, kuras īsteno nacionālās un reģionālās tūrisma pārvaldes, asociācijas u.c. Tradicionālie ēdieni tiek reklamēti kā viens no lauku brīvdienu labumiem un parasti tos asociē ar vietējās izcelsmes produktiem, kas ir svaigi un garšīgi, bez ķīmiskām piedevām. Lai kāda būtu lauku tūrisma uzņēmuma koncepcija un specializācija, ēdiens vienmēr ir no svara, jo tas nepieciešams visām tūrisma tirgus mērķa grupām. Tradicionālā virtuve tiek atbalstīta kā nacionālais kultūras mantojums un tās reklamēšanas mērķis ir saglabāt nacionālo identitāti un kultūras mantojumu – tradicionālās receptes un vietējo pārtikas produktu lietošanas paradumus. Lauku tūrisma pakalpojumu sniedzēji var gūt labumu gan no publicitātes, gan no mācību kursiem, kuri tiek organizēti, lai atdzīvinātu un saglabātu kulinārās tradīcijas. Zīmols ir vēl viena priekšrocība, ko ir vērts izmantot. Piederība atpazīstamam zīmolam pozicionē vietējo tūrisma uzņēmumu tirgū un piesaista vairāk klientu. Tālāk doti daži piemēri, kādā veidā lauku tūrisma organizācijas sekmīgi nodarbojas ar kulinārā mantojuma produktu noieta veicināšanu lauku tūrisma jomā.

Previous Ievads           4.1.1. Somija Next