![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Twitter ir bagāts tūlītējas informācijas avots. Tā moto ir: “Esi informēts par aktuālākajām ziņām. Palīdzi citiem būt informētiem.”
Twitter ir sociālo tīklu un mikro blogošanas pakalpojums, kas ļauj tā lietotājiem sūtīt un lasīt ziņas, ko sauc par “tvītiem” vai “čivinājumiem”. Tvīti ir uz tekstu balstīti un līdz 140 simboliem gari teksta ziņojumi, kas tiek attēloti rakstītāja profila lapā un piegādāti autora lasītājiem, kas tiek arī saukti par sekotājiem. Sūtītāji var ierobežot ziņu piegādi tikai tiem, kuri ietilpst viņu draugu lokā, vai arī, pēc noklusējuma, atļaut brīvu pieeju visiem. Kopš 2009. gada beigām lietotāji var sekot veseliem autoru sarakstiem, ne tikai individuāliem autoriem.
Twitter ir “mikro-blogošanas” instruments, ar kura palīdzību var publicēt īsas aktuālās ziņas, komentārus vai domas. Tā kā Twitter tika radīts tā, lai to būtu iespējams savietot (savienot) ar mobilajiem telefoniem caur teksta ziņām (īsziņām), katra ziņa ir ierobežota līdz 140 zīmēm. Tātad īsts mikro-blogs. Vēl viens veids, kā domāt par Twitter ir kā par tūlītēju ziņojumapmaiņu (instant messenger – IM) un tērzētavas (chat room) apvienojumu, jo tas ir atvērts forums, taču Jūs variet to ierobežot un atļaut pieeju tikai tiem, ar ko esat savienoti.
![]() |
2.2.8. Blogošana | Idejas, kā izmantot Twitter mārketingā un sabiedriskajās attiecībās |
![]() |