Previous Main Table of Content Print PDF Next
2. nodaļa: Lauku naktsmītnes atvēršana
2.2. Mārketings
2.2.9. Twitter

Idejas, kā izmantot Twitter mārketingā un sabiedriskajās attiecībās

  1. Kā naktsmītnes vadītājs, iesaistieties sociālajos tīklos. Sociālie tīkli ir lielisks veids, kā uzturēt sarunu ar savu tirgu, kā arī veidot un vadīt sakarus ar potenciālajiem klientiem, esošajiem klientiem, blogeriem un citiem, kas var ietekmēt Jūsu uzņēmuma darbību. Trūkums ir tāds, ka bloga rakstīšana vai atbildēšana uz daudziem ziņojumiem aizņem ļoti daudz laika. Taču tā kā Twitter ziņas ir limitētas līdz 140 zīmēm, tas nozīmē īsas pārdomas un komentārus. Ja Jūs variet nosūtīt īsziņu, Jūs variet izmantot Twitter no jebkuras pasaules malas kā mārketinga un sabiedrisko attiecību instrumentu.
  2. Uzturiet kontaktu ar blogeriem / medijiem. Ir ļoti vienkārši sekot kādam Twitter (piemēru skatīt zemāk). Un Jūs būsiet pārsteigti, cik bieži viņi nolems sekot arī Jums.
  3. Paziņojiet īpašos piedāvājumus vai izpārdošanu. Jūs variet izmantot Twitter, lai paziņotu par īpašajiem pasākumiem vai samazinātām cenām naktsmītnei uzreiz ļoti lielai auditorijai.
  4. Aktuālās ziņas no pasākumiem un konferencēm. Ja Jūs savā naktsmītnē rīkojat kādu īpašu pasākumu vai ar tūrismu saistītu aktivitāti savā reģionā, Jūs variet izmantot Twitter, lai paziņotu pēdējā brīža izmaiņas vai to, kādas jaukas lietas pie Jums notiek dotajā brīdī.
  5. Reklamējiet bloga rakstus, tīmekļseminārus, interesantas ziņas un daudz ko citu. Ir ļoti vienkārši nopublicēt saiti uz kaut ko Twitter. Laba ideja ir publicēt rakstus no citām mājas lapām, kam ir kāda saistība ar Jūsu naktsmītni, piemēram, klientu veiksmes stāstu vai sabiedrisko attiecību reportāžu.

Twitter izmantošana mārketingā un sabiedriskajās attiecībās: pakāpeniskās apguves pamācība

  1. Piereģistrējieties un izveidojiet profilu. Ejiet uz Twitter mājas lapu un nospiediet uz “Pierakstīties” (“Sign up”) pogas labajā pusē.
  2. Ierakstiet dažas aktuālas ziņas. Twitter labums ir tāds, ka 140 zīmju limits ir labs balanss. Nopublicējiet saiti uz rakstu, kas Jums patika, klāt pievienojiet komentāru vienas rindas garumā, pieminiet interesantu domu, kas Jums radās, vai pastāstiet visiem, ko šodien gatavosiet vakariņās. Vienkārši uzrakstiet kaut ko.
  3. Uzsāciet draudzību – Twitter to izdarīt ir ļoti vienkārši. Sameklējiet tīmeklī savus iecienītākos blogus, cilvēku profilus Facebook, un, kad redziet Twitter ikonu, kas Jums norāda, ko viņi dara, uzklikšķiniet uz tās. Tas Jūs aizvedīs līdz viņu profiliem. Tad tikai uzklikšķiniet uz “Sekot” (“Follow”) pogas augšējā kreisajā stūrī un no tā brīža būsiet viņu sekotājs. Visbiežāk viņi izvēlēsies sekot arī Jums un tādā veidā Jūsu 140 zīmju ierakstu auditorija būs pieaugusi vēl par vienu personu. Jūs variet sākt ar sekošanu Twitter man: Mike Volpe. Jūs arī variet uzklikšķināt uz tiem cilvēkiem, kuriem seko citi cilvēki, lai atrastu, kam sekot.
  4. Ņemiet vērā, kā pareizi publicēt absolūtos vietrāžus URL (vietrādis detalizēti apraksta visu ceļu līdz meklējamā dokumenta lappusei, ietverot arī šīs lappuses domēna vārdu). Twitter balstās uz 140 zīmju ziņām. Ja Jums ir tiešām garš URL, tas neatstāj pārāk daudz vietas pārējam tekstam. Vairums cilvēku Twitter lieto www.TinyURL.com, lai garus URL pārveidotu par īsiem. Izmēģiniet to, ja Jums ir garš URL un Jūs to gribiet publicēt un reklamēt Twitter.
  5. Pārraugiet sarunas par savu naktsmītni. Pat tad, ja pats nepievienosieties Twitter, Jūs variet pārraudzīt, ko cilvēki saka par jebkuru personu, uzņēmumu vai zīmolu. Tas no mārketinga un sabiedrisko attiecību viedokļa ir ļoti izdevīgi. Twitter ir meklētājprogramma, kas ļauj to darīt. Piemēram, ir pieejams saraksts, kas Twitter runā par HubSpot. Jūs variet pierakstīties šiem meklējumiem ar RSS palīdzību, lai būtu lietas kursā par aktuālajiem jaunumiem. Vēl viens padoms – Jūs variet “sekot” visiem tiem cilvēkiem, kuri runā par Jūsu uzņēmumu (vienkārši uzklikšķiniet uz viņu lietotājvārdiem, lai nokļūtu līdz viņu profiliem). Ja viņi runā par Jūsu uzņēmumu, viņi visticamāk būs priecīgi, ja kāds no uzņēmuma vēlēsies viņiem sekot.

Papildus informāciju par Informācijas tehnoloģiju pielietošanu lauku tūrismā varat atrast

http://www.macies.celotajs.l
Previous 2.2.9. Twitter           2.3. Juridiskais statuss, nepieciešamās atļaujas un procedūras Next