Twitter izmantošana mārketingā un sabiedriskajās attiecībās: pakāpeniskās
apguves pamācība
- Piereģistrējieties un izveidojiet profilu. Ejiet uz Twitter mājas lapu un nospiediet
uz “Pierakstīties” (“Sign up”) pogas labajā pusē.
- Ierakstiet dažas aktuālas ziņas. Twitter labums ir tāds, ka 140 zīmju limits ir
labs balanss. Nopublicējiet saiti uz rakstu, kas Jums patika, klāt pievienojiet
komentāru vienas rindas garumā, pieminiet interesantu domu, kas Jums radās, vai
pastāstiet visiem, ko šodien gatavosiet vakariņās. Vienkārši uzrakstiet kaut ko.
- Uzsāciet draudzību – Twitter to izdarīt ir ļoti vienkārši. Sameklējiet tīmeklī savus
iecienītākos blogus, cilvēku profilus Facebook, un, kad redziet Twitter ikonu, kas
Jums norāda, ko viņi dara, uzklikšķiniet uz tās. Tas Jūs aizvedīs līdz viņu profiliem.
Tad tikai uzklikšķiniet uz “Sekot” (“Follow”) pogas augšējā kreisajā stūrī
un no tā brīža būsiet viņu sekotājs. Visbiežāk viņi izvēlēsies sekot arī Jums un
tādā veidā Jūsu 140 zīmju ierakstu auditorija būs pieaugusi vēl par vienu personu.
Jūs variet sākt ar sekošanu Twitter man: Mike Volpe. Jūs arī variet
uzklikšķināt uz tiem cilvēkiem, kuriem seko citi cilvēki, lai atrastu, kam sekot.
- Ņemiet vērā, kā pareizi publicēt absolūtos vietrāžus URL (vietrādis detalizēti apraksta
visu ceļu līdz meklējamā dokumenta lappusei, ietverot arī šīs lappuses domēna vārdu).
Twitter balstās uz 140 zīmju ziņām. Ja Jums ir tiešām garš URL, tas neatstāj pārāk
daudz vietas pārējam tekstam. Vairums cilvēku Twitter lieto
www.TinyURL.com, lai garus URL pārveidotu par īsiem. Izmēģiniet to, ja Jums
ir garš URL un Jūs to gribiet publicēt un reklamēt Twitter.
- Pārraugiet sarunas par savu naktsmītni. Pat tad, ja pats nepievienosieties Twitter,
Jūs variet pārraudzīt, ko cilvēki saka par jebkuru personu, uzņēmumu vai zīmolu.
Tas no mārketinga un sabiedrisko attiecību viedokļa ir ļoti izdevīgi. Twitter ir
meklētājprogramma, kas ļauj to darīt. Piemēram, ir pieejams saraksts, kas Twitter
runā par HubSpot. Jūs variet pierakstīties šiem meklējumiem ar RSS palīdzību, lai
būtu lietas kursā par aktuālajiem jaunumiem. Vēl viens padoms – Jūs variet “sekot”
visiem tiem cilvēkiem, kuri runā par Jūsu uzņēmumu (vienkārši uzklikšķiniet uz viņu
lietotājvārdiem, lai nokļūtu līdz viņu profiliem). Ja viņi runā par Jūsu uzņēmumu,
viņi visticamāk būs priecīgi, ja kāds no uzņēmuma vēlēsies viņiem sekot.
|