![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Ar Jūsu naktsmītni saistītās veicināšanas aktivitātes varētu būt īpašs cenu piedāvājums noteiktiem klientiem. Tas varētu būt bezmaksas izmēģinājuma nakšņošanas piedāvājums Jūsu naktsmītnē ceļojumu aģentiem, ar kuriem Jūs vēlētos sadarboties – neliela ekskursija pa Jūsu telpām un teritoriju, nakšņošanas iespēja un brokastis nākamajā rītā sniegs skaidrāku priekšstatu par Jūsu biznesu un naktsmītnes kvalitāti. Tomēr vajadzētu ņemt vērā, ka nopietni sadarbības partneri var ierasties arī kā nezināmie viesi pirms sadarbības uzsākšanas , tādējādi gūstot objektīvāku priekšstatu par reālo situāciju. Ja Jūs mērķējat piesaistīt klientus pa tiešo (nevis caur aģentiem), Jūs variet padomāt par īpašām veicināšanas atlaidēm konkrētām klientu grupām, kas Jūsu biznesam ir nozīmīgas (piemēram, klienti, kas nakšņo ilgāk par 5 naktīm, ģimenes ar bērniem, u.c.).
Sabiedriskās attiecības ir viegli īstenojamas, ja Jums ir interese un sakari. Jūs variet uzaicināt žurnālistu, lai tas apraksta savu pieredzi, paliekot pa nakti Jūsu naktsmītnē. Šajā gadījumā vietējā avīzē vai žurnālā publicēts raksts sezonas sākumā būs noderīgs, ja mērķējat uz vietējiem tūristiem. Vēlāk Jūsu klienti nodos savus iespaidus par Jūsu naktsmītni tālāk saviem draugiem un paziņām, un viņu viedoklis kalpos kā vislabākā rekomendācija.
Pēc tam, kad esat ieskicējuši savas naktsmītnes mārketinga aktivitātes pirmajam gadam, neaizmirstiet aprēķināt izmaksas un iekļaut pieņemamu mārketinga budžetu savā finanšu plānā.
![]() |
2.2.3. Unikālie pārdošanas punkti | 2.2.5. Reklāma |
![]() |