![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Jūs variet padarīt savu naktsmītni populāru tikai tad, ja tā ir īpaša. Pamatprasība, lai piesaistītu jebkuru klientu, ir unikālie pārdošanas punkti – unikālās detaļas, kas padara Jūs atšķirīgus starp daudziem citiem uzņēmējiem. Šīs detaļas var būt dabiskas, vai arī Jūsu izveidotas. Visvienkāršākais veids, kā tās noteikt, ir iziet cauri savas naktsmītnes atrašanās vietai un produktam un pierakstīt katru Jūsu uzņēmuma aspektu. Tad Jūs redzēsiet, kas ir tik īpašs un unikāls, lai cilvēki būtu gatavi maksāt un palikt tieši Jūsu naktsmītnē.
Elementi, kurus derētu apsvērt, ir:
Pēc tam, kad būsiet noteicis savas naktsmītnes īpašos pievilkšanas punktus, Jums ir jāpārformulē savi unikālie punkti par saviem acīm (un arī ausīm) pamanāmiem unikālajiem pārdošanas piedāvājumiem, piemēram, sporta galamērķis ar visaugstāko trošu pacēlāju, vai naktsmītne ar visdraudzīgāko uzņemšanu, u.c.
Tālāk Jums ir jānosaka aktivitātes, kuras būs mērķētas, lai piesaistītu klientus. Tās galvenokārt ietver veicināšanu, sabiedriskās attiecības un reklāmu.
![]() |
2.2.2. Izplatīšanas politika | 2.2.4. Veicināšana |
![]() |