Previous Main Table of Content Print PDF Next
2. nodaļa: Lauku naktsmītnes atvēršana
2.2. Mārketings

2.2.2. Izplatīšanas politika

Pirms Jūs plānojiet aktivitātes, lai padarītu savu naktsmītni populāru un nodrošinātu labu noslogojumu, Jums ir jāpārdomā tā saucamā izplatīšanas politika, t.i., vai Jūs veltīsiet savas pūles, lai piesaistītu klientus pa tiešo, vai arī caur tūrisma aģentūru. Reizēm, uzsākot naktsmītņu biznesu, uzņēmēji apvieno abus variantus. Ja Jūs nolemsiet piesaistīt tūrisma aģentūru, lai tā nodrošinātu Jums klientus, Jums būs jāsagatavo līgums un jāstāda priekšā savs uzņēmums aģentūrām. Līgumā ir jābūt atrunātām rezervēšanas, samaksas un atcelšanas termiņiem, abu pušu pienākumiem, kā arī komisijas maksa (no 5% līdz 20%).

Previous 2.2.1. Novērtēšanas arguments           2.2.3. Unikālie pārdošanas punkti Next