2.2.2. Izplatīšanas politika
Pirms Jūs plānojiet aktivitātes, lai padarītu savu naktsmītni populāru un nodrošinātu
labu noslogojumu, Jums ir jāpārdomā tā saucamā izplatīšanas politika, t.i., vai
Jūs veltīsiet savas pūles, lai piesaistītu klientus pa tiešo, vai arī caur tūrisma
aģentūru. Reizēm, uzsākot naktsmītņu biznesu, uzņēmēji apvieno abus variantus. Ja
Jūs nolemsiet piesaistīt tūrisma aģentūru, lai tā nodrošinātu Jums klientus, Jums
būs jāsagatavo līgums un jāstāda priekšā savs uzņēmums aģentūrām. Līgumā ir jābūt
atrunātām rezervēšanas, samaksas un atcelšanas termiņiem, abu pušu pienākumiem,
kā arī komisijas maksa (no 5% līdz 20%).