Previous Main Table of Content Print PDF Next
2. nodaļa: Lauku naktsmītnes atvēršana
2.2. Mārketings

2.2.1. Novērtēšanas arguments

Pirmais mārketinga solis ir noformulēt savu novērtēšanas argumentu. Arguments vienas minūtes laikā apraksta Jūsu naktsmītni tik ātri un atraktīvi, ka Jūsu potenciālie klienti uzreiz kļūst ļoti ieinteresēti. Spēcīgs novērtēšanas arguments sākas ar labu apgalvojumu vai solījumu par Jūsu naktsmītni un izskaidro, kāds labums būs viesiem. Tas beidzas ar labu metaforu.

Labs naktsmītnes vadītājs un viņa darbinieki spēj tekoši noskaitīt novērtēšanas argumentu pat tad, ja atrodas mulsinošā situācijā. Tādā veidā uz jautājumu: “Kā Jūsu naktsmītnei klājas?” vienmēr varēsiet ātri un ar entuziasmu atbildēt.

Previous 2.2. Mārketings           2.2.2. Izplatīšanas politika Next