![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Nākamais solis ir noteikt, kāda veida maltītes tiks pasniegtas. Jums ir jāņem vērā pieprasījums pēc noteiktā maltītes veida, Jūsu kapacitāte, t.i., darbaspēks, kas pieejams ēdiena pagatavošanai un kam ir nepieciešamās iemaņas, sastāvdaļu pieejamība un to nogādāšana Jūsu naktsmītnē.
Atkarībā no pasniegtajām maltītēm, Jums ir jānosaka restorāna / virtuves darba laiks. Viesiem ir laicīgi jāzina, kādi tieši ēdināšanas pakalpojumi ir pieejami Jūsu naktsmītnē, kurās stundās, kādā cenu kategorijā, u.c. Brokastis, piemēram, parasti pasniedz no plkst. 7 līdz plkst. 10 rītā, dažreiz par to ir lietderīgi atgādināt Jūsu viesiem iebraukšanas brīdī, tā, lai viņiem nav nepatīkams pārsteigums par tukšu ēdināšanas telpu nākamajā rītā. Ja viesis izrakstās un dodas prom pirms virtuves atvēršanās, par to ir jāpaziņo administrācijai iepriekšējās dienas pēcpusdienā, lai agri prom braucošajam viesim var sagatavot brokastu paku. Kad Jūs veidojat darba laika grafiku, abu pušu ērtībai ir ieteicams klientiem skaidri izklāstīt nosacījumus gadījumiem, ja ir nepieciešamība pēc pakalpojuma ārpus noteiktā darba laika.
Vēl viena svarīga lieta ir pajautāt saviem klientiem ierašanās vai rezervēšanas brīdī par to, vai viņiem nav kādi īpaši nosacījumi attiecībā uz ēdienkarti, piemēram diabēts, alerģija pret kādu noteiktu produktu, vai viņi nav veģetārieši u.c. - tas palīdzēs Jums apkalpot viņus pirmajās brokastīs.
![]() |
9.3.1. Apkalpošanas veids | 9.3.3. Cena |
![]() |