Previous Main Table of Content Print PDF Next
4. nodaļa: Klientu apkalpošana
4.3. Saskarsme ar viesiem, pakalpojums un uzmanība
4.3.3. Apkalpošana ar smaidu ēdamajā zonā

Viesu atgriezeniskā saite uzturēšanās laikā

Atgriezeniskā saite ir ļoti svarīga viesa uzturēšanās laikā Jūsu naktsmītnē. Tas dod Jums iespēju izlabot jebko, kas ir nogājis greizi, pirms viesis ir aizbraucis. Tāpat ir grūti izdabāt kādam, ja Jūs nezināt, kas viņam (-ai) patīk.

Jūs variet pajautāt viesiem, vai viņiem garšoja maltīte, vai istaba bija pienācīgi iztīrīta un vai istabā viss ir kārtībā. Varbūt viņi vēlas papildus segu vai papildus pakalpojumus, u.c.

Strādājot naktsmītnē Jums nav jābaidās no kritikas; tas ir vienīgais līdzeklis, kā pilnveidoties. Jums ir nepieciešama atgriezeniskā saite no klientiem, lai labāk varētu viņus apkalpot. Jūs tur esiet savu viesu dēļ, vienmēr to atcerieties.

Ik reizi, kad viesis ir laimīgs, jo viņš (-a) tika labi izmitināts, Jums ir jādalās un jāpasakās saviem darbiniekiem par panākumiem. Uzsveriet labu komandas darbu.

Previous Pazaudētās un atrastās mantas           4.4. Iekšējās kārtības noteikumi un konfliktu novēršana Next