![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Tūrisma industrijā kurā katram tās dalībniekam ir jāsaskaras ar konkurenci. Lai Jūsu naktsmītni varētu atšķirt no visām pārējām, Jums ir jāpiedāvā īpašs produkts un jādara tas zināms saviem potenciālajiem viesiem / klientiem. Kvalitāte īpašu produktu vai īpašo pārdošanas punktu nozīmē un tas, kā to nodot tālāk klientiem, tiek apskatīta modulī par mārketingu. Šajā sadaļā tiks apskatīta tikai kvalitatīvu produktu sniegšana. Labāks produkts darīs Jūsu viesus / klientus apmierinātus. Kvalitatīvu produktu sniegšana viesiem / klientiem iet roku rokā ar mutvārdu reklāmu. Taču, ja vēlaties pārdot savus produktus par augstāku cenu, Jums ir jāapliecina savu produktu kvalitāte. Pastāv daudzi dažādi oficiāli kvalitātes standarti, kuri var tikt izmantoti, lai sertificētu un marķētu Jūsu pakalpojumu / produktu. Labi zināmi marķējumi ir, piemēram, GMP (Good Manufactiring Practices – Labas Ražošanas Prakse) un sertificētas organiskās pārtikas marķējumi. Daži kvalitātes standarti, kas ir saistīti ar tūrisma industriju, ir sekojoši:
Viena vai vairāku sertifikātu iegūšana nav obligāta. Lielākā daļa valstu ir noteikušas pašas savus minimālos standartus plašam spektram uzņēmumu aktivitāšu.
![]() |
2.4.5. Attieksme | ISO 9000 |
![]() |