![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Vairumā mazo naktsmītņu kontaktam kolēģu vidū un starp priekšniekiem un padotajiem ir jābūt tādam, lai visu darbinieku novērtēšana notiktu regulāri. Taču pat mazos uzņēmumos formālāka un personīgāka intervija ar individuāliem darbiniekiem par viņu darbību komandā var sniegt ieskatu visas komandas darbību. Šo laiku var arī veltīt, lai kliedētu dažādas nesaskaņas starp komandas biedriem, kuras pirms tam nav tikušas apspriestas. Lai būtu lietas kursā par notiekošo naktsmītnē, ir ieteicamas regulāras (ikgadējas) darbinieku intervijas. Šādai intervijai ir jāsākas ar abpusēju diskusiju, kurā katrs (vadītājam vai profesionālam novērtētājam un pakļautajam) var izteikties par tām lietām, kas šķiet būtiskas, attiecībā uz aizgājušo un nākamo gadu.
Uz šīs diskusijas pamata katram darbiniekam ir jāizveido novērtējums. Pārliecinieties, ka novērtējums, kas saistīts ar uzvedību un sniegumu, ir balstīts uz faktiem (nevis emocijām). Pēc tam tiek rīkota otrā intervija. Šajā (vienpusējā) diskusijā darbinieku informē par to, vai sadarbība tiek turpināta uz tādiem pašiem noteikumiem, vai darbinieks saņem paaugstinājumu, vai arī, ja ir nepieciešams, sadarbību izbeidz.
![]() |
Pieņemšana darbā | Atbrīvošana no darba |
![]() |