Previous Main Table of Content Print PDF Next
I. Galvenās koncepcijas
4. Kvalitāte un ilgtspējība

4.8: Standarti un sertifikāti 

Tūrisma aktivitātēm piešķirtie sertifikāti un kvalitātes apliecinājumi ir garantija tam, ka uzņēmums darbojas, lai apmierinātu klientu vajadzības un piedāvā produktus, kas klienta acīs šķiet vērtīgi. 

Dažādās tūrisma nozares jomās tiek veidoti kvalitātes standarti ar mērķi uzlabot pakalpojumus un produktus. Pie kvalitātes standartu, kontroles un zīmolu izstrādes kopīgi strādā valstu, reģionālās un Eiropas tūrisma organizācijas.

Kvalitātes apliecinājums dod labumu gan klientiem, gan tūrisma uzņēmumiem:

Ja esat nolēmis tūrisma aktivitāti īsenot saskaņā ar kvalitātes sertifikātu, ir svarīgi izvērtēt visus konkrētajā teritorijā un jūsu biznesā pieejamos kvalitātes sertifikātus, lai no tiem izvēlētos vispiemērotāko. Vairāk par kvalitātes sertifikātiem lauku tūrisma uzņēmumos Latvijā varat izlasīt Naktsmītņu modulī (rokasgrāmatā).

Previous 4.7: Sūdzību risināšana           4.9: Vides jautājumi Next