![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Šīs nodaļas mērķis ir iepazīstināt lasītājus ar interpretācijas jēdzienu. Jāsaprot, ka interpretācija nav tas pats, kas vienkārša faktu un informācijas pasniegšana. Lai sekmīgi īstenotu interpretāciju, nepieciešama rūpīga un detalizēta plānošana. Pirms aktivitātes plānošanas, vispirms ir jāizvērtē īpašās vajadzības, mērķi un resursi. Šajā nodaļā tiek apskatīti galvenie jautājumi, kas attiecas uz interpretāciju, un dotas vadlīnijas interpretēšanas uzsākšanai.
1. attēls. Invalīdu grupa iet pa interpretēto taku. „Ordesa y Monte Perdido” nacionālais parks Hueskā, Spānijā |
Kursa beigās lasītāji spēs:
Šis kurss piedāvā praktisku, koncentrētu pieeju interpretēšanas disciplīnai. Teorētiskā pieeja tiek izmantota minimāli. Ar teoriju iespējams iepazīties, izmantojot nodaļas beigās dotos avotus. Nodaļas saturs ir strukturēts deviņās sadaļās, kurās aprakstīti deviņi praktiski soļi interpretēšanas aktivitāšu organizēšanai.
Vairumā nodaļu kā ilustratīvs piemērs tiek minēta Haraba, neliels ciemats Spānijā Aragonas reģionā. Visos piemēros tiek uzsvērts teorijas pielietojums praksē.
![]() |
Ievads: Kas ir interpretācija? | 3.1: Kultūras interpretācijas potenciāla izvērtēšana |
![]() |