Previous Main Table of Content Print PDF  
II. Galvenie kultūras produkti
7. Kultūras pasākumi

Avoti un literatūra

Informāciju par Latvijā notiekošajiem pasākumiem varat meklēt portālos:

www.kasnotiek.lvpasākumu kalendārs 

www.notikumi.lv - pasākumu kalendārs

www.meklēt.lv – sadaļās tūrisms, sports, izklaide un izglītība, zinātne, kultūra

www.easyget.lv – pasākumi, jaunumi, foto, apskati

www.kultura.lv – Latvijas Kultūras ministrijas informācija

www.hc.lv – jauniešu kultūras portāls

www.travelnews.lv – tūrisma informācijas portāls

www.tvnet.lv – ziņu un jaunumu portāls

www.laukutikls.lv - sadaļa nelauksaimnieciskā uzņēmējdarbība

www.draugiem.lv – sociālais tīkls

Biļetes uz pasākumiem var iegādāties 3 populārākajās vietnēs:

www.bilesuserviss.lv; www.bilesuparadize.lv; www.bezrindas.lv

 

Izmantotā literatūra:

Bodwin, G.A.J, McDonell, I., Allen, J.,O, Toole, W. (2003). Events management. Butterworth Heinemann , Oxford, UK.

Kolbērs, F., Nantels, Ž., Bilodū, S., Ričs, D. (2007). Kultūras un mākslas mārketings. Rīga, RKN.

Bērziņš, I., Nēbels, K.P. (2006). Cilvēku, zīmolu, mēdiju un kultūras menedžments. Rakstu krājums Rīga, J.Rozes apgāds

Previous 7.11: Piemēri un  pieredze