Previous Main Table of Content Print PDF Next
II. Galvenie kultūras produkti
7. Kultūras pasākumi

Ievads

Šī moduļa mērķis ir saistīts ar iespēju lauku reģionu tūrisma industrijā veidot jaunus tūrisma produktus, kurus saucam par kultūras tūrisma produktiem. Viesmīlības nozare, tāpat kā citas ekonomikas jomas, ir pakļauta mūsdienu mainīgās pasaules ietekmei –  tāpēc nepieciešams nepārtraukti strādāt pie tūrisma  produktu piedāvājuma klāsta attīstīšanas un klientu pieprasījuma pētīšanas.

Dažādu produktu veidošana un ieviešana, radošuma  izmantošana to izveidē, kā arī  jaunu   mārketinga instrumentu pielietošana,  rada iespēju diversificēt riskus.  Tādējādi tiek  palielināta uzņēmuma  un nozares konkurētspēja. Savukārt, sabiedrības  kultūras mantojums, dažādās nacionālās  tradīcijas, kā arī   mūsdienu jaunrade  paver plašas   iespējas jaunu produktu veidošanā.

Šī moduļa misija:

 „Nacionālās kultūras bagātību izmantošana  rada lauku tūrisma produktu  attīstību,  tiek piesaistīti jauni   ceļotāji,  tiek veicināta starpnacionālā saskare un sadraudzība.”

Moduļa mērķis – iepazīstināt  lauku tūrisma uzņēmējus un studentus ar  kultūras tūrisma  produktu raksturojumu, piegādātājiem un  produkta veidošanā iesaistītajām pusēm, produktu   plānošanu un organizēšanu.  Iedrošināt  kultūras produktu piegādātājus un  lauku reģionu viesmīlības industrijas uzņēmējus sadarbībai  jaunu kultūras tūrisma produktu veidošanā, apmeklētāju apkalpošanas kvalitātes uzlabošanā un kultūras pasākumu mārketingā.

Pēc šī moduļa  izstudēšanas, jūs:

Previous 7. Kultūras pasākumi           7.1: Kultūras tūrisma produkti, iespējamie veidi Next