![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Šī moduļa mērķis ir saistīts ar iespēju lauku reģionu tūrisma industrijā veidot jaunus tūrisma produktus, kurus saucam par kultūras tūrisma produktiem. Viesmīlības nozare, tāpat kā citas ekonomikas jomas, ir pakļauta mūsdienu mainīgās pasaules ietekmei – tāpēc nepieciešams nepārtraukti strādāt pie tūrisma produktu piedāvājuma klāsta attīstīšanas un klientu pieprasījuma pētīšanas.
Dažādu produktu veidošana un ieviešana, radošuma izmantošana to izveidē, kā arī jaunu mārketinga instrumentu pielietošana, rada iespēju diversificēt riskus. Tādējādi tiek palielināta uzņēmuma un nozares konkurētspēja. Savukārt, sabiedrības kultūras mantojums, dažādās nacionālās tradīcijas, kā arī mūsdienu jaunrade paver plašas iespējas jaunu produktu veidošanā.
Šī moduļa misija:
„Nacionālās kultūras bagātību izmantošana rada lauku tūrisma produktu attīstību, tiek piesaistīti jauni ceļotāji, tiek veicināta starpnacionālā saskare un sadraudzība.”
Moduļa mērķis – iepazīstināt lauku tūrisma uzņēmējus un studentus ar kultūras tūrisma produktu raksturojumu, piegādātājiem un produkta veidošanā iesaistītajām pusēm, produktu plānošanu un organizēšanu. Iedrošināt kultūras produktu piegādātājus un lauku reģionu viesmīlības industrijas uzņēmējus sadarbībai jaunu kultūras tūrisma produktu veidošanā, apmeklētāju apkalpošanas kvalitātes uzlabošanā un kultūras pasākumu mārketingā.
Pēc šī moduļa izstudēšanas, jūs:
![]() |
7. Kultūras pasākumi | 7.1: Kultūras tūrisma produkti, iespējamie veidi |
![]() |