![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Mārketings tiešsaistē (online) tiešām atšķiras no tradicionālā mārketinga. Digitālais mārketings ir produktu un pakalpojumu veicināšana, izmantojot digitālos izplatīšanas kanālus, lai laicīgi sasniegtu klientus atbilstošā, personīgā un uzņēmumam rentablā veidā. Šajā gadsimtā Internets ir kļuvis par vadošo ceļojumu un viesnīcu pārdošanas platformu. Mūsdienīgs digitālais mārketings tiek uzskatīts par viens no galvenajiem izplatīšanas un mārketinga kanāliem viesmīlības industrijā. Laikā, kad ekonomika palēninās, neatkarīgajām lauku naktsmītnēm jāsaprot digitālā mārketinga spēks. Fokusētas e-pastu kampaņas atļauj sasniegt tos cilvēkus, kuri visticamāk būs ieinteresēti tajā, ko Jūs piedāvājat. Tradicionālie sūtījumi pa pastu var tikt izsūtīti daudziem cilvēkiem, kuriem it nemaz nav intereses par lauku un reģionālajām naktsmītnēm un kuri vienkārši izmetīs laukā Jūsu dārgās skrejlapas un bukletus, tādējādi izšķērdējot Jūsu PR budžetu un dabas resursus.
Šodienas ātri mainīgajā biznesa pasaulē, tādu digitālo mediju izmantošana kā mājas lapas un e-pastu kampaņas mārketingā ir biznesa nepieciešamība.
Tiešsaistes mārketinga instrumenti
Instrumenti un opcijas, kādas ir pieejamas caur tiešsaistes mārketingu, ir daudzfunkcionālas. Tas sākas ar pamatiem (atslēgas vārdu analīze), uz kuriem izveido struktūru (mājas lapa, kas dod iespējas blogot), kas tiek balstīta uz četriem pīlāriem (Satura mārketings, Meklēšanas mārketings, E-pastu mārketings un Pievienošanas mārketings).
Daži visbiežāk lietotie termini un izteicieni:
Atslēgas vārdu analīze: to vārdu un frāžu meklēšana un izveidošana, kuras Jūsu klienti parasti ieraksta tādās meklēšanas programmās kā Google, kad viņi meklē to ceļošanas pieredzi, kuru piedāvājat tieši Jūs.
Mārketinga mājas lapa tiešsaistē: paceļ reklāmu “no-mutes-mutē” nākamajā līmenī. Vissvarīgākā pamat infrastruktūra, kas vajadzīga jebkurā mārketinga tiešsaistes kampaņā.
Meklēšanas mārketings: zināms arī kā Meklētājprogrammu mārketings vai Meklētājprogrammu optimizācija – nodrošina, lai Jūs izceļaties starp konkurentiem pieblīvētajā tirgus vidē, tādējādi Jūsu potenciālie klienti Jūs var atrast, meklējot Internetā.
Satura mārketings: nodrošina, lai informācija, kuru Jūs nododat caur savu mājas lapu un citām vietām Internetā, nodod pareizo ziņu Jūsu potenciālajiem klientiem pareizajā vietā un laikā.
E-pastu mārketings: var būt viena no rentablākajām un ietekmīgākajām metodēm, lai komunicētu pa tiešo ar Jūsu esošajiem un potenciālajiem klientiem.
Pievienošanas mārketings: palīdz palielināt Jūsu auditoriju eksponenciāli, sadarbojoties un sasaistoties ar citiem uzņēmumiem.
Lai iegūtu vairāk informāciju par to, kā izveidot savu mājas lapu, skatieties AMBER modulī: IT lauku tūrismā.
![]() |
2.2.6. Mājas lapa un bukleti | 2.2.8. Blogošana |
![]() |