![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Šajā posmā Jums ir jādefinē savs produkts, ņemot vērā Jūsu galvenās mērķa grupas intereses un vajadzības. Var būt noderīgi mēģināt padomāt un paraudzīties uz lietām no viņu skatu punkta, kā arī pajautāt ģimenei, draugiem un kolēģiem viņu viedokli un idejas. Pierakstiet visus ieteikumus un tad izvēlieties visreālāk izpildāmos.
Jums ir jāuzdod daudz jautājumu pašam sev un jāsniedz uz tiem visiem arī atbildes. Kāda veida naktsmītne Jums būs visveiksmīgākā, vispiemērotākā un atbilstošākā? Kāda būs naktsmītnes tematika (piemēram, mednieku namiņš, romantisks patvērums, palikšana tradicionālā lauku mājā, ceļojums atpakaļ laikā uz viduslaikiem, u.c.)? Kurš vārds vislabāk atspoguļo šo tematiku? Kāda veida arhitektūra un interjera stils vislabāk derēs Jūsu idejai? Kāda būs kvalitāte un komforta līmenis Jūsu naktsmītnē? Kāds pakalpojumu klāsts tiks piedāvāts? Kas padarīs Jūsu naktsmītni unikālu un piedos tai īpašu atšķirīgo raksturu? Kāds ir labākais veids to visu sākt, kas būtu jādara uzreiz un ko labāk ir atlikt un iekļaut nākotnes plānos? Šis ir vispārīgais virziens, kurā turpināt darboties, kamēr iespējas katram galvenajam naktsmītnes aspektam – galvenās telpas un pakalpojumi tiks sīkāk aprakstīti nākamajās šī moduļa nodaļās – 3. nodaļā: Lauku naktsmītnes telpas un aprīkojums, 5. nodaļā: Papildus telpas un sniegtie pakalpojumi, 8. nodaļā: Videi draudzīga naktsmītne, 9. nodaļā: Maltītes pagatavošana un pasniegšana.
Produkta attīstības stadijā Jums ir jāiet cauri galvenajam naktsmītnes konceptam un ļoti rūpīgi jāapsver visas detaļas, lai pārliecinātos, ka visi aspekti saskan. Piemēram, ja Jūs sakāt, ka Jums ir ģimenes naktsmītne, Jums ir jāiekārto ģimenes istaba, bērnu spēļu laukums, jāizveido īpaša ēdienkarte bērniem, jāpiedāvā iespēja ziemā vizināties ar ragaviņām, slidot, ļaut iepazīt staļļa / kūts iemītniekus, kā arī izbaudīt citas lauku saimniecības aktivitātes, u.c. Ja vēlaties piedāvāt zaļās brīvdienas laukos, Jums jāpiedāvā kaut kas vairāk par gleznainu un mierīgu apkārtni: Jūsu eko-tūristi novērtēs neskartu ainavu un ēkas ar raksturīgu arhitektūras stilu, specifisku vietējo ēdienu, kas aug Jūsu dārzā, informāciju par savvaļas dzīvnieku vērošanas takām un vietējam paražām, u.c.
![]() |
2.1.3. 3. solis: KAM? Mērķa grupas noteikšana | 2.1.5. 5. solis: PAR CIK? Cenas noteikšana |
![]() |