Previous Main Table of Content Print PDF Next
4. nodaļa: Klientu apkalpošana

Jautājumi par 4. nodaļu: Izturēšanās pret klientu

  1. Nosauciet 4 visizplatītākos vēstuļu veidus Jūsu korespondencē ar klientiem.
  2. Kāpēc neformālās vēstules ir svarīgas Jūsu uzņēmumam? Kādas var būt neformālo vēstuļu formas?
  3. Izveidojiet sekojošas standarta formas:
    • Atbilde uz pirmo informācijas pieprasījumu
    • Grafiks / tabula ar istabu noslogojumu
    • Rezervācijas apstiprinājuma forma
  4. Kā Jūs variet izvairīties no / samazināt zaudējumus, kas rodas no rezervāciju atcelšanas pēdējā brīdī vai viesa neierašanās vispār?
  5. Nosauciet 2 galvenos elementus, kas nepieciešami, lai Jūsu darbinieki varētu sniegt kvalitatīvus pakalpojumus.
  6. Kādi ir 4 galvenie saimnieka uzdevumi saskarsmē ar klientu?
  7. Izdomājiet dažus “mazos” jautājumus, kas parādīs Jūsu interesi par viesiem un palīdzēs Jums uzsākt sarunu.
  8. Kādi ir galvenie principi, kad ir jātiek galā ar viesu sūdzībām?
  9. Nosauciet 3 veidus, kādos var iegūt atgriezenisko saiti par sniegtajiem pakalpojumiem no Jūsu viesiem. Sarindojiet tos pēc efektivitātes.
  10. Kāpēc reģistratūra ir tik svarīga viesa viedokļa veidošanā? Nosauciet 6 galvenās darbības, ko veic reģistratūrā.
  11. Kādas ir ierastās procedūras, kas jāveic, kad ierodas viesis?
  12. Kādu informāciju Jūsu naktsmītnē ir jāsniedz, lai izvairītos no tūkstošiem klientu jautājumu?
  13. Kādas ir ierastās procedūras, kas jāveic, kad viesis dodas prom?
  14. Izveidojiet savu anketu, ar ko iegūt atgriezenisko saiti, un Viesu grāmatu.
  15. Kādas būs Jūsu prasības reģistratūras/ viesu uzņemšanas dienesta personālam?
  16. Kādas būs Jūsu prasības personālam, kas pasniedz ēdienu?
  17. Iedomājieties situāciju: klients ienāk istabā, kur smēķēt ir aizliegts, ar cigareti rokās. Kā Jūs rīkosieties? Ko Jūs variet darīt, lai izvairītos no šādām situācijām?
  18. Kādas ir galvenās sfēras, kam jābūt iekļautām Iekšējās kārtības noteikumos?
  19. Jūsu viesis ir pazaudējis savu pasi. Ko Jūs iesāksiet?
Previous 4.4. Iekšējās kārtības noteikumi un konfliktu novēršana           5. nodaļa: Papildus telpas un sniegtie pakalpojumi Next