2.4.9. Tālākizglītība
Ja Jūsu uzņēmums grib palikt konkurētspējīgs, tam ir jāturpina būt par līderi, un
jāzina aktuālās tendences un biznesa nākotnes perspektīvas. Kad uzsāksiet savu biznesu,
Jūs noteikti ievāksiet informāciju no visiem pieejamajiem avotiem. Kad naktsmītne
ir sākusi strādāt, Jūs pilnībā būsiet nodarbināts tikai ar tās vadīšanu. Tad kursu
apmeklēšana būs laba iespēja, kā atsvaidzināt savas zināšanas. Taču, ja Jums ir
vairāki darbinieki, piedāvājiet arī viņiem apmeklēt kursus – tas var uzlabot Jūsu
uzņēmuma sniegumu, kā arī motivēt Jūsu darbiniekus. Kursus ir jāizvēlas tā, lai
tie saskanētu Jūsu uzņēmuma stratēģiju un tas Jums palīdzēs paaugstināt savu darbinieku
sniegumu. Kursiem ir jāatbilst arī darbinieku interesēm, jo tas vairo aktīvu līdzdalību.
Vēl vairāk, darbinieki domās, ka kursu apmeklējums ir sava veida kompensācija, nevis
tikai uzdevums, kas viņiem jāizpilda. Pareizi pielietota tālākizglītība var būt
nozīmīgs veids, kā motivēt darbiniekus, it īpaši naktsmītnēs, kuras strādā jau krietnu
laiku. Strādāt jaunā naktsmītnē jau vien ir liels izaicinājumus un apmācības vienīgajam
mērķim ir jābūt darbinieka snieguma paaugstināšanai.