![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
„Grebbelinie” aizsardzības līnijai ir daļēji izstrādāta mārketinga stratēģija. Atpazīstamības veicināšanai ir ļoti svarīgi izveidot zīmolu.
Projekti, kuri tiek realizēti militārās aizsardzības līnijas atjaunošanas ietvaros, tiek aprakstīti preses relīzēs un nosūtīti uz vietējām un reģionālajām avīzēm. Tas ir kā bezmaksas sabiedrisko attiecību instruments.
2010.gada martā tika publicēta Jana Blokera grāmata par „Grebbelinie” vēsturi, kurā aprakstīta reālā to cilvēku pieredze, kuri Otrā pasaules kara laikā dzīvoja „Grebbelinie” tuvumā un aizstāvēja savu zemi.
Ir izdots buklets ar kājāmgājēju un kanoe izbraucienu maršrutiem, un iespējams tiks izdots arī ceļvedis ar velomaršrutiem.
|
Katru gadu par noteiktu tēmu tiek organizēti „Grebbelinie” festivāli. 2010.gada maija tēma bija mūzika un brīvība un festivāls notika Burtštēgas cietoksnī. 2010.gada maijā Flehite muzejā Amersfortā tika atklāta īpaša „Grebbelinie” istaba.
Interneta mājas lapa par „Grebbelinie” holandiešu valodā tiek bieži papildināta ar jaunāko informāciju. Arī sadarbībā iesaistīto organizāciju mājas lapās ir atvēlēta vieta informācijai par „Grebbelinie” projektu.
Informācija par projektu atrodama www.grebbelinie.nl.
Ir izdoti vairāki bukleti holandiešu valodā, piemēram „Grebbelinie – no aizstāvības līdz aizsardzībai”. Šajā bukletā sniegta informācija par visu aizsardzības līnijas vēsturi un ietverti arī kājāmgājēju, velo un kanoe izbraucienu maršruti gar „Grebbelinie”.
Tiks organizēta uzņēmēju sadarbība, un uzņēmēju miniprojektiem ir paredzēts līdzfinansējums.
Ļoti laba mārketinga ideja ir neliela stacija, kuru varētu izveidot pie cietokšņa “Fort aan de Buurtsteeg” zem plānotā apmeklētāju centra. Šī mazā stacija varētu funkcionēt nedēļas nogalēs, kad vilcienu satiksme nav tik bieža. Vēl viena alternatīva ir atdzīvināt veco dzelzceļu uz Loisdenu un Vudenbergu, atjaunojot veco tvaika lokomotīvi. Šajā darbā varētu iesaistīt brīvprātīgos, kas lokomotīvi atjaunotu un vadītu.
Tā kā Nīderlandē sabiedriskais transports tiek plaši reklamēts, būtu labi izveidot „Tūrisma staciju” vai atjaunot daļu vecā dzelzceļa, pa kuru brauktu vēsturiskais vilciens.
Ceļiem uz apmeklētāju centriem jābūt labi aprīkotiem ar norādēm un jābūt iespējai automašīnas, autobusus un velosipēdus novietot apsargātās stāvvietās. Tas jāuzsver, reklamējot šo vietu. Nekas nevar būt sliktāks kā pēc jauka ceļojuma nozagts divritenis vai sabojāta automašīna.
Ja ir vēlme uzrunāt tūristus no kaimiņvalstīm, Eiropas, ASV un Japānas, ieteicams veidot informācijas plāksnes, lapiņas un bukletus arī angļu un vācu valodā.
Latvijā, izmantojot holandiešu piemēru, tūrismā var un jau tiek izmantoti 1.un 2.pasaules kara atstātie ierakumi un kauju vietas.
![]() |
2.4: Izmitināšanas un ēdināšanas iestādes | Izmantotā literatūra un avoti |
![]() |