Previous Main Table of Content Print PDF Next
II. Galvenie kultūras produkti
2. Vēsturiskas vietas
2.1: Aizsardzības līnijas kā vēsturiski tūrisma objekti

2.1.5. Mērķa grupas

Nīderlandes skolēni

Visi holandiešu bērni vēstures stundās mācās par Otro pasaules karu. „Grebbelinie” ir kā dzīva vēsture, kas atspoguļo vienu no lielajām 1940.gada kaujām Nīderlandē. Apkaimes pamatskolu skolēni jau brauc ekskursijās uz šo aizsardzības līniju un šo praksi varētu pārņemt arī citas skolas Nīderlandē. Arī vidusskolas ir viena no mērķa grupām.

Tūristi vecumā no 20 līdz 60 gadiem

Vietējie iedzīvotāji, ģimenes un tūristiuzskata šo aizsardzības līniju par labuvietu atpūtai: pastaigām, riteņbraukšanai, kanoe izbraucieniem, dabas baudzīšanai, tējas vai alus iedzeršanai pārgājiena laikā, dažāda veida aktivitātēm dažās Grebbelinie vietās. Vēsturiskās piemiņas dienas Otrā pasaules kara atcerei, kuru laikā notiek dažādas aktivitātes, tiek uzskatītas par labu veidu nesenās pagātnes vēstures apgūšanai.

Tūristi vecumā no 60 gadiem

Senioriem par „Grebbelinie” ir patiesi vēsturiskas idejas. Otrā pasaules kara laikā un periodā līdz 1950.gadam viņi vēl bija bērni. Cilvēkiem līdz 75 gadu vecumam „Grebbelinie” ir reāla pieredze. Iespējams, ir vēl dzīvi kādi bijušie karavīri, kas piedalījās 1940.gada maija kaujās. Īpaši šai cilvēku kategorijai dažas „Grebbelinie” daļas jāpadara labi pieejamas arī ar invalīdu ratiņiem. Jebkurā gadījumā, cietoksnī “Fort aan de Buurtsteeg” plānotajā informācijas centrā šai apmeklētāju daļai būs jāpievērš īpaša uzmanība.

Previous 2.1.4. Projekta vadība           2.1.6. Izmaksas Next