Previous Main Table of Content Print PDF Next
II. Galvenie kultūras produkti
7. Kultūras pasākumi

7.6: Papildus lietotāji un ieinteresētās puses

Par papildus lietotājiem varam uzskatīt visu ieinteresēto pušu  (stakeholders) pārstāvjus, kā arī  iesaistīto ģimenes locekļus. Par ieinteresētajām pusēm sauc visas puses jeb grupas, kas kaut kādā veidā šajā pasākumā, jeb produkta veidošanā un tā mārketingā  iesaistās. Tie ir:

  1. Mēdiji  un informatīvie atbalstītāji (apskatīsim turpmākajās sadaļās),
  2. Finansiālie atbalstītāji, sadarbības partneri un sponsori (turpmākajās sadaļās)
  3. Vietējā  pašvaldība – Amatas  novada dome,
  4. Pasākuma dalībnieki – kultūras produkta piegādātāji, tehniķi, u.c.
  5. Pieaicinātais papildus personāls uzņēmumā
  6. Uznēmēja ģimenes locekļi un draugi
  7. Pasākuma apmeklētāji – klienti, produkta pircēji.

Ļoti būtiska nozīme pasākuma organizēšanā ir SADARBĪBA starp visām ieinteresētajām pusēm un tāsKOORDINĀCIJA. Tās ir būtiskākās veiksmīgas pasākuma norises pamatprincipi, kuru īstenošana ir galvenais uzņēmēja pienākums. Tas iespējams pie noteiktas gribas, enerģijas  un aktivitātes esamības. Veiksmīgi uzņēmēji vienmēr atrod labas sadarbības iespējas ar vietējo pašvaldību, kura ir ieinteresēta aktīvas uzņēmējdarbības atbalstā. Tā Rakšu gadījumā Amatas novada dome sedz būtisku pasākumu izmaksu daļu, iepriekš tā ir ieguldījusi līdzekļus ceļa būvē uz atpūtas kompleksu. Rakšu vadītāja K.Blaua personība, enerģija un jaunības entuziasms piesaista atbalstītājus, kā arī izpildītājus – labi zināmu mūzikas grupu vadību. UZTICĪBA veidojas, ja katra no iesaistītajām pusēm ir profesionāla un atbildīgi attiecas pret saviem pienākumiem un tur doto vārdu.

Galvenās ieinteresētās puses – Cēsu un Amatas novada dome, Nacionālais Kino centrs,  gadatirgus dalībnieki, nakts balles dalībnieki, ēdinātāju kompānija  Coyote Fly, pārējie ēdināšanas uzņēmumi (kopā 3), apsardzes firma, tehniskā komanda, biļešu izplatītāj portāls – bezrindas.lv , izdevniecība Diena, radio Skonto, televīzijas kanāls LNT,  portāls draugiem.lv.  

Nākotnē iesakām uzņēmējam paplašināt produkta mērķauditoriju un  pievērsties arī krievu auditorijai, kā arī ārvalstu tūristiem. Arī šīs grupas varētu būt ieinteresētas produkta norisē, kas sniedz daudz izziņas un demonstrē nacionālo kolorītu.

Iesakām ieviest ģimenes biļetes, tas “uzrunās” daudzbērnu ģimenes.

Previous Jautājumi           Jautājumi Next