Previous Main Table of Content Print PDF Next
II. Galvenie kultūras produkti
7. Kultūras pasākumi

7.5: Pasākuma mērķauditorija – pasākuma apmeklētāji

Kas produkta  mērķauditorija?

Cilvēku grupa, kurai:

Produkta „Līgo Rakšos”  mēŗkauditorijas apraksts.sts.Līgo tradīcijas ir pazīstamas visā Latvijā – šos svētkus parasti svin pie dabas krūts. Tie ir ģimeņu svētki – piedalās visi – lieli un mazi. Tie, kuriem pieder vasaras mājas, lauku īpašumi, parasti dodas svinēt turp, tādēļ šī pasākuma mērķauditorija – cilvēki, kuriem nav savu lauku īpašumu, pilsētnieki, kuri arī grib doties uz laukiem svinēt Līgo svētkus. Tuvākā pilsēta ir Cēsis, bet pasākuma organizētāji koncentrējās ne tikai  uz Cēsu iedzīvotājiem, bet arī rīdziniekiem. Rīga atrodas 1 stundas brauciena attālumā, kas ir neliels attālums ģimenēm kam pieder automašīnas. Bez tam Rīgā koncentrējas to cilvēku daudzums, kuri Jāņu brīvdienās vēlas izbraukt no pilsētas. Rakšos ir piemērotas izklaides bērniem – rakšu Zoo un citas aktivitātes. Bez tam pasākuma programmā iekļauti ansambļu Eolika un Musiqq uzstāšanās, ieejas maksa noteikta 3 LVL no personas, kas ir ļoti “demokrātiska” cena – tādēļ varam  secināt, ka mērķauditorija ir:

Līgo svētkos visi rēķinās ar noteiktiem izdevumiem, jo jābauda tradicionālais ēdiens un dzērieni. Pasākuma organizatori bija noteikuši ieejas maksu – 3 LVL no personas, kas ietvēra sevī pasākuma kultūras programmas baudīšanu. Šī ir ļoti demokrātiska cena, kas pievelk apmeklētājus, tomēr jārēķinās ar papildus  izdevumiem ēdināšanai, nakšņošanai nepieciešama telts un attiecīgais aprīkojums, degvielas izdevumiem.

11. attēls. Līgotāji Gaujmalā. Foto E.Krauze

Previous Jautājumi           Jautājumi Next