Previous Main Table of Content Print PDF Next
II. Galvenie kultūras produkti
5. Daba
5.4: Mārketings / veicināšana

5.4.2. Reklāma ar ilgtspējīgas attieksmes palīdzību

Lai gan šajā gadījumā netiek veiktas mārketinga aktivitātes kā tādas, publicitāte tiek iegūta tādēļ, ka šāda vieta atbilst noteiktiem ilgtspējīgas attīstības kritērijiem. Piemēram, kāda aizsargājamās dabas teritorija atbilst Eiropas Ilgtspējīga tūrisma hartai. Tā ir EUROPARC Federācijas iniciatīva, kuras mērķis ir veicināt ilgtspējīgu tūrisma attīstību Eiropas aizsargājamās dabas teritorijās. Šai iniciatīvai brīvprātīgi var pievienoties gan aizsargājamo dabas teritoriju apsaimniekotāji, gan uzņēmēji, kas vēlas iesaistīties šādas stratēģijas īstenošanā. 

Cita veida sertifikāti, kas apliecina kvalitāti, ir ISO kvalitātes standarti. Sertifikāts par atbilstību ISO 9001 apliecina uzņēmuma (organizācijas) kvalitātes vadības sistēmas atbilstību standarta prasībām. Savukārt sertifikāts par atbilstību ISO 14001 apliecina uzņēmuma (organizācijas) vides pārvaldības sistēmas atbilstību standarta prasībām. Pastāv arī Vides vadības un audita sistēma (EMAS – Eco Management and Audit Scheme) - brīvprātīga sistēma uzņēmumiem, kas vēlas izvērtēt un mazināt savu ietekmi uz vidi. Mēdz būt arī citi sertifikāti, ko izsniedz valsts organizācijas.

Previous 5.4.1. Reklāmas mēdiji           5.4.3. Mērķauditorija Next