Previous Main Table of Content Print PDF Next
II. Galvenie kultūras produkti
5. Daba
5.3: Prezentācija un organizācija

5.3.1. Vispārējā plānošana

Jebkurā gadījumā vispirms jābūt skaidram mērķim. Ko gribat iemācīt? Ko parādīt? Kādā līmenī? Jāizvirza vispārējie, specifiskie un operatīvie mērķi. Jāapmierina klientu vajadzības, izmantojot pieejamos resursus. Bez tam, jāņem vērā, ka aktivitātes vieta un ilgums arī būs atkarīgi no tā, kas ir mērķauditorija.  

6. attēls. Interpretācija sabiedriska parka apmeklējuma laikā Saragosā, Spānijā

Tālāk uzskaitīti faktori, no kuriem atkarīgs gidu skaits un tas, kādi materiāli būs nepieciešami.

Pēc aktivitātes vai ekskursijas beigām tā ir jānovērtē – vai tika sasniegti izvirzītie mērķi, lai atkarībā no rezultātiem lemtu par nepieciešamajiem uzlabojumiem.

Apmeklējuma vieta jāizraugās, ņemot vērā vairākus kritērijus:

Plānojot maršrutu, jāņem vērā aktivitātes ietekme uz vidi, tādēļ svarīgi ir šādi aspekti:

Previous 5.3: Prezentācija un organizācija           5.3.2. Maršruta plānošana Next