Previous Main Table of Content Print PDF Next
2. nodaļa: Lauku naktsmītnes atvēršana

Ievads

Lai no idejas tiktu līdz plānam un tālāk līdz projekta ieviešanai, ir nepieciešams ieguldīt daudz darba. Šī nodaļa sniegs nepieciešamo ietvaru Jūsu sākotnējām aktivitātēm un nozīmīgu informāciju, kas ir nepieciešama, lai turpinātu studēt šo moduli. Nodaļā ir sniegts pārskats par aktivitātēm, kas soli pa solim ir jāizpilda, lai Jūs savas idejas varētu attīstīt par konkrētu plānu. Šī nodaļa Jūs iepazīstinās ar tirgus izpēti un atrašanās vietas izvērtēšanu, ar mērķa grupas noteikšanu un piedāvājamo produktu attīstību, kā arī ar cenu veidošanas un mārketinga stratēģijām. Tā ieskicē uzņēmējdarbības aspektus, kas nepieciešami naktsmītnes atvēršanai un vadīšanai, un izceļ iespējas, kādas sniedz sadarbība ar citiem tūrisma uzņēmējiem. Visbeidzot, nodaļas beigās ir iekļauts paraugs, kā veikt naktsmītnes priekšizpētes aprēķinu par projekta dzīvotspēju.

Pēc šīs nodaļas apgūšanas Jūs:

Saturs

2. nodaļa: Lauku naktsmītnes atvēršana

Ievads / Mērķi

2.1. No idejas līdz plānam – radošo soļu secība

1. solis: KĀPĒC? Tirgus izpēte

2. solis: KUR? Atrašanās vietas izvēle

3. solis: KAM? Mērķa grupas noteikšana

4. solis: KO? Produkta izstrādāšana

5. solis: PAR CIK? Cenas noteikšana

2.2. Mārketings

2.3. Juridiskais statuss, nepieciešamās atļaujas un procedūras

2.4. Lauku naktsmītnes vadīšana

2.5. Ekonomiskais pamatojums: vai peļņa ir iespējama?

2.6. Sadarbība ar citiem uzņēmējiem

Jautājumi

Previous 2. nodaļa: Lauku naktsmītnes atvēršana           2.1. No idejas līdz plānam – radošo soļu secība Next