![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Veicināšanai, kas ir reģionālo un vietējo tūrisma padomju kompetencē, tiek pieliktas lielas pūles, taču bez jebkādas aktivitāšu saskaņošanas bieži vien pat tā paša autonoma reģiona ietvaros. Vietējam tirgum veicināšana, izmantojot privātās interneta platformas, ir daudz efektīvāka, nekā izmantojot attiecīgās publiskā sektora mājas lapas. Reģionālo un vietējo lauku tūrisma pakalpojumu sniedzēju izstrādātās mājas lapas stipri atšķiras gan kvalitātes, gan panākumu ziņā.
Formālo komerciālo pārdošanas kanālu nozīme ir samazinājusies, tie strādā tikai dažos ierobežotos reģionos un to galvenais veiksmes faktors ir personīgās zināšanas par produktu. Eksistē labas rezervēšanas sistēmas tiešsaistē, reģistrēšanās tajās ir lēna. Neskatoties uz daudzajām vērtībām un resursiem, kas varētu piesaistīt vairāk apmeklētāju / tūristu Spānijas laukiem, pastāv sekojošas nozīmīgas vājās vietas, kas traucē piekļūt “brīvdienu tūrisma” pieprasījumam:
![]() |
Naktsmītņu klasificēšanas (novērtēšanas) sistēma | Lauku tūrisma profesionālās un mārketinga organizācijas |
![]() |