Previous Main Table of Content Print PDF Next
9. nodaļa: Maltītes pagatavošana un pasniegšana

Ievads

Ēšana ir pamatvajadzība ikvienam, lai kur arī viņi ietu un lai ko arī viņi darītu. Atbilstošu ēdināšanas pakalpojumu sniegšana ir būtiska tūristu piesaistīšanai, kā arī viņu drošībai, veselībai un apmierinātības nodrošināšanai. Maltīšu pasniegšana, ja vien tā ir labi organizēta, var sniegt Jums iespēju padarīt sevi atšķirīgu no Jūsu konkurentiem.

Viss sākas ar virtuvi. Lai nodrošinātu augstu ēdiena kvalitāti, Jums ir jāparūpējas par savu darbinieku iemaņām, virtuves aprīkojumu, pārtikas produktu drošību un higiēnu. Vēl Jums ir jāizlemj, kāda veida maltītes piedāvāt un kāda veida ēdienkarte ir piemērota Jūsu biznesa tēlam.

Taču Jūsu klientu iespaids par maltīti nav saistīts tikai ar ēdiena kvalitāti un dažādību ēdienkartē. Liela ietekme ir arī ēdināšanas telpu kopējai atmosfērai un apkalpojošā personāla attieksmei.

Šajā nodaļā tiks apskatīti ēdiena gatavošanas aspekti, sākot no virtuves un ēdināšanas telpas aprīkojuma un beidzot ar tipisko maltīšu pagatavošanu. Visu šo pūļu mērķis ir gala rezultātā sniegt klientam augstas kvalitātes pakalpojumu, un tanī pat laikā ievērot pārtikas, higiēnas un ēdiena pasniegšanas prasības.

Pēc šīs nodaļas apgūšanas Jūs:

Saturs

9. nodaļa: Maltītes pagatavošana un pasniegšana

Ievads / mērķi

9.1. Ēdiena gatavošanas un maltītes pasniegšanas telpas

9.2. Ēdiena kvalitāte

9.3. Apkalpošanas veids, cena, darba laiks

9.4. Tipiskās maltītes

Jautājumi

Previous 9. nodaļa: Maltītes pagatavošana un pasniegšana           9.1. Ēdiena gatavošanas un maltītes pasniegšanas telpas Next