![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Vidusmēra tūristam naktsmītnes izvēle būs balstīta uz tās atrašanās vietu, apkārtējo vidi, tuvumu dažādiem izklaides objektiem un tūristu piesaistēm, komforta līmeni, pakalpojumu kvalitāti un, protams, cenu. Taču daudzi tūristi savu izvēli par izdarīt arī pēc mazāk populāriem kritērijiem, piemēram, naktsmītnes novietojumu aizsargājamo dabas teritoriju tuvumā, dabai draudzīgu materiālu izmantošanu, organiskās pārtikas pieejamību u.c. Šo tūristu skaits Eiropā pastāvīgi pieaug, jo cilvēki kļūst aizvien zinošāki par cilvēka darbības negatīvo ietekmi uz dabu, sociālo vidi un kultūrvidi. Par spīti šķietamajām atšķirībām, šo divu tūristu grupu intereses daudzos punktos pārklājas, tāpēc uzņēmējam ir iespējas apmierināt abu grupu intereses un piesaistīt plašāku klientu loku. Vides jautājumi var būt arī mārketinga instruments, kas saistīts ar veselību. Tie var arī veicināt individuālu pieeju klientam, maksimālu komfortu un pievilcīgu vidi. Šajā nodaļā tiks apskatītas iespējas radīt pievienoto vērtību Jūsu naktsmītnei – padarīt to videi draudzīgu un ilgtspējīgu ilgtermiņā.
Pēc šīs nodaļas apgūšanas Jūs:
Saturs 8. nodaļa: Videi draudzīga naktsmītne Ievads / mērķi 8.1. Pievienotā vērtība: kādas ir priekšrocības, ja esat videi draudzīgi 8.2. Veselīga vide: celtniecības materiāli un ķimikālijas Jūsu naktsmītnē 8.3. Resursu un izmaksu taupīšanas pasākumi 8.4. Citi aspekti, ja esat videi draudzīgi 8.5. Eko-marķēšana: eko-marķējums Eiropas naktsmītnēm Jautājumi |
![]() |
8. nodaļa: Videi draudzīga naktsmītne | 8.1. Pievienotā vērtība: kādas ir priekšrocības, ja esat videi draudzīgi |
![]() |