Previous Main Table of Content Print PDF Next
3. nodaļa: Lauku naktsmītnes telpas un aprīkojums

3.2. Reģistratūra

Jūsu naktsmītnes reģistratūra jeb recepcija ir Jūsu viesu pirmais un pēdējais kontakta punkts. Tas nozīmē, ka galīgais iespaids par Jūsu biznesu, telpām un personālu lielā mērā tiks veidots pēc šīs Jūsu naktsmītnes daļas.

Reģistratūras dizainam un mēbelējumam ir jāiekļaujas Jūsu naktsmītnes kopējā tematikā un tam ir jārada noteikta gaisotne / noskaņojums, kas rada pozitīvu iespaidu uz tikko ieradušos klientu.

Reģistratūras aprīkojumam ir jābūt funkcionālam – tādam, lai būtu pieejamas visas šim darbam nepieciešamās iekārtas. Kā apskatīts 4. nodaļā: Izturēšanās pret klientiem, reģistratūras darbības ietver sagaidīšanu, viesa piereģistrēšanu un izrakstīšanu, informācijas sniegšanu viesiem, rezervāciju ( pasūtījumu) pieņemšanu, samaksas saņemšanu un atgriezeniskās saites saņemšanu. Reģistratūras aprīkojums parasti sastāv no ļoti vienkārša, bet praktiska komplekta: krēsla un galda, kas aprīkots ar datoru vai īpašu pierakstu bloknotu klientu reģistrēšanai (ja rezervācijas tiek veiktas manuāli), statīva ar viesu istabu atslēgām, kases aparātam (vai aprīkojumam, kas ļauj norēķināties ar kredītkartēm vai bankas kartēm), telefona, dokumentu skapīša dažādu dokumentu glabāšanai (istabu pieejamības grafika, rezervēšanas ierakstiem, viesu kartītēm, samaksas reģistra, tīrīšanas grafika, u.c.) un plauktam ar Jūsu viesiem noderīgu informāciju.

Previous 3.1.3. Ārējās apkārtnes uzturēšana           3.3. Kopējā atpūtas telpa Next