![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Uzņēmēja galvenais uzdevums ir gādāt par naktsmītnes efektīvu funkcionēšanu. Naktsmītnes pārvaldīšana ietver divus aspektus – materiālās vērtības (ēkas, aprīkojums, u.c.) un pakalpojumu (darbiniekus). Viesu iespaidi ir atšķirīgi, kad tie skatās uz naktsmītnes apkārtni, novērtē ēkas stilu un stāvokli, novērtē atmosfēru iekšpusē, piereģistrējas administrācijā, komunicē ar personālu, jūtas vai nejūtas komfortabli savās istabās, redz citus viesus kopējā atpūtas telpā, vakariņo ēdināšanas zonā, prasa informāciju, u.c. Tas viss kopā veido kopējo iespaidu par naktsmītni. Uzņēmējam ir jāpārdomā visas detaļas, lai bizness būtu veiksmīgs, un jāpievērš uzmanība dažādiem darbības aspektiem, sākot ar autostāvvietu viesu mašīnām un beidzot ar personāla manierēm vai rītdienas laika prognozi. Šajā nodaļā tiks apskatītas pamatlietas, kas Jums būtu jāzina par materiālajām vērtībām.
Pēc šīs nodaļas apgūšanas Jūs:
Saturs 3. nodaļa: Lauku naktsmītnes telpas un aprīkojums Ievads / Mērķi 3.1. Apkārtne 3.2. Administrācija 3.3. Kopējā atpūtas telpa 3.4. Viesa istaba 3.5. Sanitārais mezgls Jautājumi |
![]() |
3. nodaļa: Lauku naktsmītnes telpas un aprīkojums | 3.1. Apkārtne |
![]() |