Previous Main Table of Content Print PDF Next
2. nodaļa: Lauku naktsmītnes atvēršana

Jautājumi par 2. nodaļu: Lauku naktsmītnes atvēršana

  1. Nosauciet 5 galvenos soļus, kurus Jūs veiksiet plānojot savu naktsmītni.
  2. Kāda veida informācija par tirgu Jums ir nepieciešama, pirms sākat attīstīt savu naktsmītnes produktu?
  3. Kādi apsvērumi par atrašanās vietu būtu jāņem vērā? Kādi ir Jūsu naktsmītnes atrašanās vietas plusi un mīnusi?
  4. Kura Jūsu gadījumā ir galvenā mērķa grupa? Aprakstiet savus potenciālos tūristus, viņu intereses, vajadzības, iespējas.
  5. Ieskicējiet savu naktsmītnes produktu, skaidri pasakot, kāds būs naktsmītnes veids, tematika, stils, piedāvātie pakalpojumi.
  6. No kā ir atkarīga naktsmītnes cena?
  7. Jums ir divvietīgas un trīsvietīgas istabas. Individuāls ceļotājs zvana un jautā Jums par cenām. Kādas cenas Jūs nosauksiet, ņemot vērā, ka visas istabas ir pieejamas?
  8. Izveidojiet savu cenu lapu. Kādus faktorus Jūs ņemsiet vērā, kad noteiksiet standarta cenu? Vai cena atšķirsies atkarībā no sezonas / uzturēšanās ilguma / cilvēku skaita / tūristu grupas / īpašiem gadījumiem, u.c.?
  9. Izveidojiet sarakstu ar savas plānotās naktsmītnes stiprajām un vājajām pusēm.
  10. Kādas var būt naktsmītnes unikālās iezīmes? Izveidojiet sarakstu ar savas naktsmītnes unikālajiem pārdošanas punktiem.
  11. Kuri ir Jūsu galveni konkurenti? Kādas var būt Jūsu konkurējošās priekšrocības?
  12. Kāda būs Jūsu izplatīšanas stratēģija?
  13. Kāda veida informācija Jūsu mērķa grupai ir svarīga, lai pieņemtu lēmumu? Ko Jūs iekļausiet reklāmā? Kur Jūs to izvietosiet? Kāda veida informāciju Jūs iekļausiet mājas lapā vai bukletā?
  14. Kādas ir blogošanas priekšrocības?
  15. Kādas ir Twitter priekšrocības?
  16. Vai Jūs rīkosiet veicināšanas aktivitātes savam produktam? Ja jā, kādas tieši?
  17. Vai sadarbība ar citiem uzņēmējiem Jūsu reģionā ir iespējama? Kāds būtu labums no šīs sadarbības?
  18. Izveidojiet sarakstu ar atļaujām, kuras Jums nepieciešams iegūt, un prasībām / procedūrām, kurām jāiziet cauri, kopā ar laika grafiku un izmaksām.
  19. Kāda veida problēmu vadības stilus Jūs zināt?
  20. Kas ir kopiena tiešsaistē?
  21. Izveidojiet sarakstu ar aspektiem, kurus Jums būs jāapkopo, kad novērtēsiet savas naktsmītnes ekonomisko pamatojumu.
  22. Pēc visa moduļa apgūšanas, pārskatiet šo nodaļu un vēlreiz atbildiet uz jautājumiem. Izveidojiet savu finanšu plānu un reālistiski novērtējiet ekonomisko pamatojumu
Previous Virtuālā kopiena           3. nodaļa: Lauku naktsmītnes telpas un aprīkojums Next