- Nosauciet 5 galvenos soļus, kurus Jūs veiksiet plānojot savu naktsmītni.
- Kāda veida informācija par tirgu Jums ir nepieciešama, pirms sākat attīstīt savu
naktsmītnes produktu?
- Kādi apsvērumi par atrašanās vietu būtu jāņem vērā? Kādi ir Jūsu naktsmītnes atrašanās
vietas plusi un mīnusi?
- Kura Jūsu gadījumā ir galvenā mērķa grupa? Aprakstiet savus potenciālos tūristus,
viņu intereses, vajadzības, iespējas.
- Ieskicējiet savu naktsmītnes produktu, skaidri pasakot, kāds būs naktsmītnes veids,
tematika, stils, piedāvātie pakalpojumi.
- No kā ir atkarīga naktsmītnes cena?
- Jums ir divvietīgas un trīsvietīgas istabas. Individuāls ceļotājs zvana un jautā
Jums par cenām. Kādas cenas Jūs nosauksiet, ņemot vērā, ka visas istabas ir pieejamas?
- Izveidojiet savu cenu lapu. Kādus faktorus Jūs ņemsiet vērā, kad noteiksiet standarta
cenu? Vai cena atšķirsies atkarībā no sezonas / uzturēšanās ilguma / cilvēku skaita
/ tūristu grupas / īpašiem gadījumiem, u.c.?
- Izveidojiet sarakstu ar savas plānotās naktsmītnes stiprajām un vājajām pusēm.
- Kādas var būt naktsmītnes unikālās iezīmes? Izveidojiet sarakstu ar savas naktsmītnes
unikālajiem pārdošanas punktiem.
- Kuri ir Jūsu galveni konkurenti? Kādas var būt Jūsu konkurējošās priekšrocības?
- Kāda būs Jūsu izplatīšanas stratēģija?
- Kāda veida informācija Jūsu mērķa grupai ir svarīga, lai pieņemtu lēmumu? Ko Jūs
iekļausiet reklāmā? Kur Jūs to izvietosiet? Kāda veida informāciju Jūs iekļausiet
mājas lapā vai bukletā?
- Kādas ir blogošanas priekšrocības?
- Kādas ir Twitter priekšrocības?
- Vai Jūs rīkosiet veicināšanas aktivitātes savam produktam? Ja jā, kādas tieši?
- Vai sadarbība ar citiem uzņēmējiem Jūsu reģionā ir iespējama? Kāds būtu labums no
šīs sadarbības?
- Izveidojiet sarakstu ar atļaujām, kuras Jums nepieciešams iegūt, un prasībām / procedūrām,
kurām jāiziet cauri, kopā ar laika grafiku un izmaksām.
- Kāda veida problēmu vadības stilus Jūs zināt?
- Kas ir kopiena tiešsaistē?
- Izveidojiet sarakstu ar aspektiem, kurus Jums būs jāapkopo, kad novērtēsiet savas
naktsmītnes ekonomisko pamatojumu.
- Pēc visa moduļa apgūšanas, pārskatiet šo nodaļu un vēlreiz atbildiet uz jautājumiem.
Izveidojiet savu finanšu plānu un reālistiski novērtējiet ekonomisko pamatojumu
|